Logotip podjetja mora bit hud

Home / Aktualno / Logotip podjetja mora bit hud

Logotip podjetja mora bit hud!  Zakaj mora biti »hud« izveste, če boste prebrali ta zapis. To vam bo vzelo dobre 3 minute časa.

Najprej naj pojasnim, kaj sploh je logotip. Logotip je osnovni znak za prepoznavanje podjetja, ali pa produkta oz blagovne znamke.

Logotip podjetja mora bit hud, ker se pojavlja na vidnih pozicijah. Kje vse, preberite spodaj:

Logotip podjetja mora bit hudPojavlja se povsod in vedno kadar komuniciramo z javnostmi. Če povem bolj preprosto in še bolj konkretno:

  • uporabimo ga vedno kadar pošljemo ponudbo,
  • ko napišemo račun,
  • ko iz rok damo vizitko,
  • damo ga  na tablo podjetja in na uniforme zaposlenih
  • uporabimo ga v vseh oglasih  >>  na spletu (to so bannerji) ali pa v tiskanih oglasih v raznih revijah in časopisih
  • logotip uporabimo ga tudi na ostalih poslovnih tiskovinah

>> na prospektih

>> katalogih

>> brošurah

Prav to je razlog zaradi katerega mora biti logotip profesionalno izdelan tako po željah naročnika, kot tudi po grafičnih zakonitostih celotne podobe podjeta.

Investirajte vase, v svoj produkt, svoje podjetje in najemite strokovnjaka – profesionalnega grafičnega oblikovalca, da vam oblikuje logotip in  raziščite kaj vse še lahko naredi za vas. Naj vam naredi hud logo. Verjemite, obrestovalo se vam bo.

Pa še to: Logotip naj sporoča  s čim se podjetje ukvarja in mora imeti smisel.

Zato je pomembno, pred samim oblikovanje oblikovalcu poveste čim več podrobnosti o podjetju. Temu se reče »brief« (brif) ali smernice za oblikovanje.

V briefu so zbrane informacije o

  • zgodovini in zgodbi vašega podjetja,
  • o vaših ciljih, željah in ambicijah,
  • informacije o vaši konkurenci in več…

Primer logotipa, ki sporoča, je logotip podjetja Steklarstvo Breg, iz katerega je jasno razvidna dejavnost podjetja. Nekaj njihovih primarnih produktov:

S hudim logotipom boste pripomogli k svojemu imidžu. Bolj ko bo logo »hud«, bolj si vas bodo stranke zapomnile, bolj boste prepoznavni, bolje boste prodajali. Kako se vam dopade ta logika?

Z drugimi besedami – dober logotip je čista dodana vrednost in denar (in čas) ki ga boste namenili zanj je investicija in nikakor ni strošek.

Če imate še 4:45 minute časa, si poglejte tale filmček o hudih logotipih:

Oznaka besedila: Logotip podjetja mora bit hud