Interaktivne storitve, ki jih ponujata Hotel in Hospitality TV

Home / Aktualno / Interaktivne storitve, ki jih ponujata Hotel in Hospitality TV

Kljub temu, da si gosti želijo interaktivne storitve, ki jih ponujata Hotel in Hospitality TV, imajo mnogi hoteli, tudi hoteli priznanih verig in vrhunske lastnosti, v sobah sicer že nameščene televizorje visoke ločljivosti, a vseeno ohranjajo stare programske sheme v standardnih ločljivostih slike. Za prenovo se s težavo odločijo predvsem zaradi stroškov zamenjave glavne infrastrukture, pa tudi iz strahu pred povečanimi stroški zaradi posodobitve programske sheme ponudnikov kabelskega signala ali izbire drugega ponudnika.

Več: Kako se IP tv system primerja s kabelsko in satelitsko televizijo? (angl. besedilo, Nevron)

Gosti pa si tudi med dopustom želijo kvaliteto in možnost izbire programov, kot da so doma. Večina gospodinjstev že ima doma na voljo tudi več kot 100 kanalov v visoki ločljivosti HD. Med temi je tudi veliko kanalov z novicami, športom, hrano, zabavo, filmi, serijami in ostalimi priljubljenimi vsebinami.

Interaktivne storitve, ki jih ponujata Hotel in Hospitality TV
Interaktivne storitve, ki jih ponujata Hotel in Hospitality TV morajo vključevati tudi možnost dostopa do socialnih medijev.
Interaktivne storitve, ki jih ponujata Hotel in Hospitality TV

Sporočila hotelskega osebja gostom v sobi, oglasi lokalnih podjetij, zemljevidi znamenitosti, lokalne restavracije in zanimivosti itd. Naštete storitve so med najpogosteje pričakovane interaktivne storitve, ki jih ponujata Hotel in Hospitality TV. Dostop do teh storitev preko hotel TV, dodatno poskrbi za dobro počutje in da večina gostov uživa in ponovno želi obiskati hotel.

Zabava in informacijske možnosti hotelske televizije

Gosti prinesejo v hotel veliko različnih elektronskih naprav. Več kot 90% ima vsaj eno od naslednjega: prenosni računalnik, pametni telefon, tablični računalnik, iPad. Nekateri prinesejo tudi multimedijske naprave, ko so iPod, DVD in igralne konzole. Kar 15% poslovnih popotnikov prinese s seboj 4 ali celo več teh naprav! Kar hotelski gosti pričakujejo je, da si bodo lahko ogledali vsebino teh naprav na hotelski televiziji.

Hotelski gosti pogosto zahtevajo tudi možnost dostopa do naročniških storitev, kot so Hulu (1), Netflix (2) in Pandora (3) preko Hotela TV. Ker so del vsakdanjega življenja hotelskih gostov tudi socialni mediji, kot sta Faceboook (4) in Twitter (5), so tovrstne aplikacije odlična dodatna ponudba televizijski v hotelski sobi.