Vloga spletne optimizacije v digitalnem marketingu

Home / Aktualno / Vloga spletne optimizacije v digitalnem marketingu

Vloga spletne optimizacije v digitalnem marketingu, iz leta v leto narašča. Po zadnjih podatkih marketinških raziskav v letu 2021, zajema, v celotnem spektru digitalnega marketinga, spletna optimizacija kar 78% praks, ki jih uporabljajo marketingaši pri svojem BTB spletnem nastopu:

Kaj boste našli v spodnji objavi…

Primerjava SEO spletne optimizacije z ostalimi kanali digitalnega marketinga

Spletna optimizacija je na polju digitalnega trženja, zasidrana že vrsto let med vrhnjimi digitalnimi kanali zaradi številnih prednosti (ki so podrobneje opisane v naslednjem poglavju), pravgotovo pa je ena izmed najpomembnejših prednosti ta, da podjetja, ki obvladajo spletno optimizacijo, lahko svoj digitalni marketing, z njo, s pridom izkoirščajo/vnovčujejo na morebitnih trgih, na katera se širijo ali ob plasiranju novih produktov, storitev in spletnih strani. Saj SEO marketing, pravzaprav na vseh (Google) trgih, deluje podobno, le, da je v odvisnosti od “zrelosti” in velikosti trga, različno zahteven. Podrobnosti o ostalih kanalih digitalnega marketinga, so opisane na povezavi MatijaZajšek.com.

Spletna optimizacija predstavlja marsikateremu podjetju temelj njihovega digitalnega nastopa in trženja, saj vsebine, ki jih objavljajo na svojih internetnih straneh, s pridom vnovčujejo pri digitalnem trženju na socialnih omrežjih, v email marketingu, pa tudi plačljivo, Google Ads oglaševanje, je, v kolikor so pristajalne strani, na katerih pristanejo spletni obiskovalci, bolj učinkovito (quality score), če so pristajalne spletne strani in sami oglasi, SEO ustrezno optimizirani.

Prednosti spletne optimizacije v primerjavi z drugimi digitalnimi kanali

Med glavne prednosti spletne optimizacije v primerjavi z drugimi kanali digitalnega marketinga, sodijo:

  • možnost brezplačnega izboljševanja števila obiskovalcev spletnih strani (s pripravo in rednim objavljanjem SEO optimiziranih speltnih vsebin)
  • možnost diverzifikacije spletnega nastopa, z različnimi tipi in formati spletnih vsebin, na družabnih omrežjih
  • možnost višje uvrstitve spletnih strani v iskalniku (Google) brez, da za to uporabite plačljivi, Googlov, digitalni kanal (Google Ads)
  • možnost uporabe SEO pripravljenih vsebin v email marketingu
  • kakovostnejše in učinkovitejše oglaševanje Google Ads, saj boljše SEO optimizirani oglasi in pristajalne vsebine, na katere pristanejo uporabniki Googla, prispevajo k višji kakovosti oglasov (in njihovi nižji ceni, t.i. quality score)
  • odličen digitalni kanal za začetnike pri digitalnem marketingu, ker ne zahteva finančnega vložka, temveč predvsem ogromno časa
  • omogoča razmeroma enostavno širjenje posla, po tem, ko so prvi SEO cilji, doseženi

Prikaz “konkretnih” koristi, ki jih prinaša spletna optimizacija za prijavo na ebonitete.si

Ebonitete.si so spletna stran, ki uporabnikom Googla, omogoča, da se prijavijo na pregled bonitet lastnega podjetja oz. bonitet poslovnih partnerjev. Glede na to, da bonitete podjetij zanimajo ogromno uporabnikov Googla (cca. 4400 na mesec), je zelo pomembno, na katerem mestu se spletna stran ebonitete.si nahajajo na Googlu.Spletna optimizacija prispeva, da se je na prijavo za ogled bonitet podjetij, na spletni strani ebonitete.si, mogoče naročiti že iz tretjega prikaza na Googlu. Če tudi vas zanimajo bonitete podjetij, kliknite na bonitete prijava.

Slabosti spletne optimizacije v primerjavi z drugimi kanali digitalnega trženja

  • zahteva ogromno investicije v čas, predvsem zaradi učenja kako pravilno SEO optimizirati spletne vsebine
  • zahteva ogromno časa, saj je, v nekaterih primerih, potrebno kar nekaj let, da svojo spletno stran uvrstite na prvo stran ali na prva mesta na Googlu
  • spletna optimizacija, se, tako kot ostali digitalno marketinški kanali, ves čas razvija, s čimer je zaželen nenehen stik z aktualnimi SEO praksami, ki na Googlu, dejansko tudi delujejo
  • spletna optimizacija ni nujno primerna za vsa podjetja, vse panoge in vse produkte. Načeloma se priporoča tistim, ki si lahko privoščijo nekoliko počasnejše prodajne rezultate, jih pa bolj mika strateški in sistematični pristop k spletni prodaji
  • spletna optimizacija ni primerna za trženje produktov in storitev, katera želijo podjetja stržiti na hitro (npr. akcije, cenovni popusti, ipd…), razen v primerih, ko so SEO kampanje načrtovane najmanj 3 do 6 mesecev pred samo izvedbo akcije oz. sezonsko ustreznostjo prodaje

Kako umestiti SEO optimizacijo v celoten digitalni nastop

Če želite spletno optimizacijo vključiti v vaše digitano trženje in celovit digitalni nastop, je smiselno, da na SEO optimizacijo gledate kot na “temelj/začetek” vašega digitalnega nastopa. Pri tem bodite pozorni na to, da v svojih spletnih vsebinah, ki jih boste objavljali na svojih internetnih straneh, NE ZASLEDUJETE samo SEO optimizacijskih pravil (npr. gostota ponavljanj ključnih besed), temveč predvsem in najprej uporabno vrednost objavljenih vsebin, kakor tudi svoje unikatno sporočilo, ki ga posredujete bazenu vaših bralcev, obiskovalcev in sledilcev vašega digitalnega nastopa (na vseh digitalnih kanalih).

Spletno, ustrezno SEO optimizirana besedila in vsebine, uporabljajo tudi vaši konkurenti, ki tržijo na Googlu in v kolikor se boste osredotočali zgolj na spletno optimizacijo, ne pa na unikatnost vašega pristopa in vaših rešitev (produktov in storitev), boste rezultate iz digitalnega marketinga želi samo iz naslova morebitne višje uvrstitve vaše spletne strani v Googlu (do česar lahko pride šele čez mnogo let ali pa nikoli).

V kolikor boste zraven spletne optimizacije, v svojem digitalnem marketingu, v ospredje postavljali vašo unikatno dodano vrednost ter uporabnost spletnih vsebin, boste na digitalu rezultate dosegali tudi takrat, ko s svojo internetno stranjo, še ne boste na prvi strani Googla.

Kako spletno optimizacijo v svoj digitalni marketing umešča trgovina pisarniški stoli Pohištvo123.si

Pisarniški stoli Pohištvo123.si uporabljajo pri svojem digitalnem marketingu, spletno optimizacijo že več kot desetletje, s čimer so poskrbeli, da jih uporabniki Googla in kupci, ki iščejo pisarniške stole na Googlu, redno opažajo med prvimi, top ponudniki pisarniških stolov, v Sloveniji. Na spodnji sliki lahko vidite, da je trgovina Pohištvo123.si, s svojimi pisarniškimi stoli, uvrščena med top 3 mesta na prvi strani Googla:

pisarniski stoli pohistvo123

Dodatne informacije:

  • če želite doseči, da bo vaša spletna optimizacija, dejansko prinašala rezultate, priporočamo, da dobro opazujete kako je spletna optimizacija sistematično vpeta v digitalni marketing, pri vaših konkurentih. Če ste slučajno podjetje, ki deluje v otroški panogi, npr, da se na vaši spletni strani prodajajo različni skiroji za otroke, skiroji za trike, električni skiroj ali pa samo tiste najmanjši skiroje za otroke do 3 let, priporočamo, da si dobro pogledate kako se izvaja spletna optimizacija in celoten digitalni marketing, v spletni trgovini Pikapolonica.si.