3 NASVETI, DA BO VSEBINA NA SOCIALNIH MEDIJIH VAŠEGA PODJETJA IZSTOPALA

Home / Aktualno / 3 NASVETI, DA BO VSEBINA NA SOCIALNIH MEDIJIH VAŠEGA PODJETJA IZSTOPALA

3 NASVETI, DA BO VSEBINA NA SOCIALNIH MEDIJIH VAŠEGA PODJETJA IZSTOPALA

Ali v podjetju izvajate vsebinski marketing na socialnih omrežjih? Bi radi, da svojim sledilcem prinašate samo to najboljšo in najbolj kakovostno vsebino? Potem pa preberite 3 nasveti za boljšo vsebino na socialnih medijih:

VSEBINA NA SOCIALNIH MEDIJIH

1) Naredite si načrt vsebine!

Pri ustvarjanju vsebine na socialnih omrežjih je zelo pomembna stvar kontinuiteta. Če boste vlagali vsebino v pravilnih intervalih in vsaj enkrat na teden, bo algoritmus tega socialnega omrežja zadovoljen z vašo aktiviteto in vas bo podpiral in vaše prispevke bo rinil počasi gor in med več ljudji. Ljudje smo pa v časih taki, da se nama ne da pravilno prispevati s svojjimi prispevki na socialna omrežja in vedno radi poiščeme izgovor, zakaj bi morali narediti kaj drugega. S načrtom bomo posvetili vsak mesec na zašetku par ur temu, da razmislimo, KAJ in KDAJ objavljamo, vsebino pripravimo in koledar (na primer ta v Canvi), bo že poskrbel, sa bo vsebina ob pravem času objavljena.


2) Poistovetite se grafikam

Verjetno se že zavedate, da je vizualna stranka naših izdelkov zelo poomemben del marketinga. Ljudje smo vizualni in to pomeni, da večinoma najprej kupujemo očima. Odločamo se na podlagi tega, kako si nam stvari simpatične – in pogosto velik damo na izgled. Če se ne odločimo že pri prvem pogledu, pri ta drugem že večinoma, vsaj podzavestno, vemo, kaj bi radi. Za top so zelo pomembne grafike, ki jih pripravljamo za naš virtualni obseg. S pomočjo orodji, kako je na primer Canva, boste dosegli lepih ion privlačnig grafik ali infografik, ki bojo vašemu podjetju pomagale pritegniti pozornost obiskovalve vaših socialnih profilov.

 

3) Poslušajte svoje stranke

Ali veste, kaj vaše stranke zanima? Se zavedate, kaj jih moti, kakšne imajo probleme, kaj so njihove navade, kaj počnejo, ko imajo prosti čas in kaj si želijo doseči s pomočno vašega izdelka ali servisa? Vsebino na vaših socialnih medijih ustvarjate za nje, tako da probajte biti čim več usmerjeni na to, kaj jim bo dejansko prišlo prav. Bodite njihov prijatelj, partner in pomočnik, ko ga rabijo!

6 Types of Social Media Content that Drive Most Engagement - MobileMonkey

Smo vam pomagali? Upamo, da boste zdaj s lahkoto obvladovali ta čudovit svet socialnih omrežji, ker si sigurno zasluži našo pozornost.